Vi gjorde *det*

Det hela gick så fort i från att vara ord och varma blickar blev det mer och mer kyssar och andra sexuella grejer... Men jag har inget minne av att han gav något, utan det var bara jag som gav.

Vi var hemma hos honom i han och hans familj som vanligt. Hans fru var nere och jobbade och min kompis var i samma hus och passade dottern...

Tänker inte beskriva i detalj hur sexet gick till, det har jag redan gjort två ggr för mycket. Första gången i polisförhöret ( som sedan lästes upp för min föräldrar) Och sen i en inspelning som skulle användas i rättegången då de inte tyckte jag skulle få medverka där... Förhör undrar ni kanske?
Jo men det var så att min mamma såg min dagbok och tydligen "föll" den ner på golvet och så såg hon att jag hade skrivit det.. Och vem är så korkad att dom skriver det? Jo visserligen jag!  Kommer jag aldrig glömma datumet nu men.
8 maj och den 10 maj åkte han in på häktet. Pappa hämtade mig i skolan och oj om han var arg eller. Kan inte direkt klandra honom... När vi kom hem grät mamma bara. Minns inte riktigt vad vi sa. Vi åkte till polisen och pappa var jätte upprörd. Jag fick prata med en kvinnlig polis. De manliga poliserna tyckte det skulle vara bättre...
Jo och den där söta snälla polisdamen ville att jag skulle beskriva i detalj hur allt hade gått till. När min mamma och pappa satt i rummet. Tror hon på det på allvar? Jag total vägra och till sist fick dom lämna rummet.
Men det var ju inte lätt för det. Där satt jag, framför en total främling och beskriv varenda detalj allt ifrån vad jag hade för trosor vad han hade för kalsonger, hur vi låg i sängen, hur länge, vad det var för kondom, hur länge de höll på, vad vi gjorde. Men det fula var att den där damen sa att det går bra, du ska bara berätta för mig nu så får vi se vad som händer sen... Pappa och mamma kom in i rummet igen och då läste hon upp allt jag hade sagt. Kändes ju jätte bra? Fy fan minns skammen än idag. Men fortfarande tänkte jag stackars honom, stackars honom, nej fan dom kan inte låsa in honom det är ju lika mycket mitt fel.
När vi kom hem sprang jag upp på mitt rum och somnade med en gång. Fick inte prata i telefon eller använda internet. Var uppe jätte tidigt dagen efter och smög ner till telefonen och ringde min bästa kompis och bad henne möta mig vid bussen och fick berättat allt... Var ju fortfarande helt knäckt.. Inte för att jag hade haft sex utan för att han satt inne... Fick tag på en mobil i skolan och ringde hem till honom för att prata med hans fru, och hur jävla sjukt i helvete var inte det då? Hon visste ingenting. Ingenting. Inte ett jävla piss. Dom hade kommit och tatt med honom gjort en husrannsakan och tatt sängkläderna ( Var inte i deras sovrum, var i gästrummet ) Hon sa men jag tror jag vet, mitt svar på det var, det är som du tror. Jag fråga om jag fick komma förbi sen.  Hon sa att jag fick. Sprang ner från skolan och tog bussen hem, eller ah dit. Vi var ju grannar... Gick och satte mig i hagen hos min häst. Satt där ett tag, var ju lite jobbigt att gå in och träffa hans fru, barn och svärmor.
Vet inte hur pappa såg mig men han gjorde det iafl och hämtade mig och körde hem mig. Frågade varför han inte var på jobbet. Hans svar var, det går inte, ingenting går. Det är överallt, radion, tidningarna, tvn.. Du är överallt.
Jag blev Bohusläns första fall

Det var stora rubriker varje dag över allt i media det var de enda man pratade om. Och tror ni inte åklagaren och min advokat var överlyckliga för detta? Deras lycka gick ju inte att ta miste på. Dom fick massa uppmärksamhet och man ville se hur långt man kunde driva detta.
I april det året gick en ny lag igenom, hade en äldre sex med en som var under 15 år, räknades det som våldtäkt, trots att den minderåriga "gick med på det" för när man är under 15, så är man tydligen ett barn. Och man kan inte veta att man egentligen vill ha sex då. För man vet inte vad det innebär. Och detta hände i maj... Så det var helt nytt och alla rättmänniskor fann detta högst intressant. Så det spelade ingen roll hur det slutade i alla rättegångar man skulle överklaga ändå, bara för att se hur det skulle gå.. Eftersom det aldrig hade hänt förut. Så man ville få det att gå igenom hela rätt processen. Det var ju inget som hände på några månader direkt..
Ryktet spred sig i skolan, fick höra att vissa föräldrar bett sina barn att inte umgås med mig längre.
Förhållandet hemma sög så flyttade nästan in hos min kompis.
Hade ännu inte kommit underfund med att han enbart utnyttjade mig.
Trodde fortfarande inget ont om någon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt att du våga skriva om det, du inspirear!

2010-11-06 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0