Minns i slutet

Minns när jag var ute på krogen och du var oväntat också där.

Tror inte ens vi var tillsammans fortfarande... Men jag stod och dansade med en kille, detta kunde du inte tolerera. Men istället för att gå där ifrån drog du med mig ut och iväg en bit, satte dig ner och tvinga mig att sätta mig bredvid dig. Minns inte vad vi pratade om.
Min allra bästa vän gick förbi med några killar, dom skulle ta ut pengar. Då tar han ett sten hårt grepp om min arm och viskar du säger ingenting nu.
Min vän frågar om allt går bra, och jag känner hur han klämmer hårdare och svarar ja det går bra.
Efter det drar han upp mig och försöker gå iväg med mig, han försöker även komma åt min mobil, det hela slutar med att min mobil flyger iväg och jag hamnar på backen... Men han drar snabbt upp mig, vet ni varför? För det gick förbi folk... Det han säger är, Puh det var nära. Så låtsades han som om ingenting hade hänt, hjälpte mig sätta ihop mobilen och förklara hur mkt han tyckte om mig...
Sjukt? Nej typiskt en kvinnomisshandlare.
När det verkligen var slut och jag skulle hämta mina grejer. ( Under tvång, du kommer hit och hämtar dina grejer nu annars ***** )
Så satte jag mig i bilen och åkte till honom, lämna alla grejer utanför honom ( Med grejer menar jag allt han köpt till mig, det skulle han ha tillbaka ) Ringde och sa att grejerna var där nu. Då blir han jätte arg och tvingar mig att gå och möta honom. Han mena på att jag var skyldig honom pengar.. Pengar han hade lagt på¨grejer till mig, samma grejer som nu låg i påsar framför hans grind. Han försökte återigen ta min mobil, han skulle ha den som pant för att jag skulle åka och hämta pengar. Men jag vägrade.. Jag sprang på vägen för att komma bort ifrån honom, han kom ikapp mig och slängde återigen ner mig på marken, denna gången i snö slask. Han fick tag i min halsduk och drog i den jätte hårt, jag fick ingen luft till slut. Där låg jag och skrek, skrek som om jag skulle dö. Men ingen brydde sig. Ingen granne och inte heller någon i hans familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0